- Galiza será a miña xeración quen te salve, irei un dia do Caurel a Compostela por terra liberada(Novoneyra) -A nosa lingua vive e floresce en Portugal...(Castelao). ___________________________________________________________________________
quarta-feira, 22 de dezembro de 2010
Henrique Monteagudo: um suposto catedrático que di "Gallego"...
Gente como este suposto individuo formado na filologia fazem que um nom entenda porque Galiza cria a pessoas que depois vam lutar para acabar com a sua mae... o informe do IGEA coordenador por el e depois as cartas cruzadas entre el e Pilar Garcia Negro demostram que os galegos nao gostam da sua face no espelho. Onde está a dignidade de este homem, de Pereiro, Reixa e cia? prágmaticos, arribistas, cambia discursos ao serviço do capital espanhol ou da rendiçao. Patéticos estes supostos filhos de Galiza !
domingo, 5 de dezembro de 2010
QUINTANA PESSOA NAO GRATA COM A NOSSA LÍNGUA E O NOSSO PAÍS:
Em dias passados o ex-vice-presidente da Xunta de Galiza e ex-líder do BNG( partido galeguista que defende a cultura e especificidade do nosso país galego), replicava umas palavras da catedrática de língua e literaturas Galega Pilar Garcia Negro com respeto ao bilingüísmo, a normalizaçao linguística e o Galego no futuro e vem a dizer que o castelhano é já um idioma da Galiza e que os que propugnamos restituir o papel normal do Galego somos alienígenas... O seu IGEA, um "chiringuito" obscuro nos seus estatutos e membros, com orçamentos que nao se conhecem, publicava um informe que fala do futuro da língua Galega e que fazer com ela. O coordenador do estudo, "Por un proxecto de futuro para o idioma galego" é o catedrático Henrique Monteagudo (si o mesmo que di Gallego e outras coisas muitos raras e coloquiais) e colabora também Antón Reixa (o ex-showman e agora produtor explotador).
Pilar Garcia Negro di que normalizaçao é que os que tenhem o Galego como língua materna a mantenham e os que partem do castelhano a dominem progresivamente e se incorporem a ela. A resposta do estudo é grave: a idealizaçao de uma sociedade monolíngúe em Galego em uma sociedade globalizada nao é posíbel nem desejavel?????????? e isto vem do ex-vice-presidente do bipartito da Xunta? isto vem do líder galeguista, nacionalista Galego? onde está a coeréncia de ínclito analfabeto da nossa história e praxe política? nao o tenhem visto falando castelhano e sendo o parlamentario que mais cobra da Galiza ao estar em todas as mesas e juntas que pode? demissao já!!!!!!!!!! também di Quintanta que falar do castelhano como um idioma imposto ( há que foder-se), e o bilingüísmo como o ópio da normalizaçao é cair no absurdo simplismo e nao defrontar o problema............
Que na Galiza vam convivir os dois idiomas no futuro sei, que o castelhano já é o idioma de miles de galegos está claro mas a que vem isto?????????? por que é o ex líder da Galiza Nacioanista se pensa isto? por que tantas coisas absurdas no momento de bombas contra a nossa língua: a perda contínua de falantes, o Decretazo que elimina quase o Galego no ensino, Galiza Bilingue e a direita espanhola que querem que morra a nossa língua e agora isto!!!!!!!
quinta-feira, 25 de novembro de 2010
Ferrin: um "pelota" de La Voz de Galicia
Acabo de enterar-me da feliz notícia: o ex-radical anti-Espanha, ex-pessoa perigosa com armas, ex-preso, ex-eterno candidato ao Nobel presentado pelos seus amigos, o ex-lusista é agora um serio e prestixioso presidente da RAG, um furibundo anti-lusista, um estómago agradecido aos aplausos do sistema espanhol, lambecús de Fernández Latorre, de Espanha que lhes paga aos da Academia galega o soldo e gastos nom se sabe para que... onde está a dignidade senhor Ferrin? na sua decandente trajectoria vai ser que nom. Triste espectáculo da decadencia de anos de este escritor. Como diria el e eu lhe dou a volta: GALIZA, G A L I Z A !!
Victor Freixanes: uma ovelha que lhe bala ao poder estabelecido...
O intelectual, escritor e presidente de Galaxia criticou ao colega Agustín Fernández Paz pelo facto de negar-se este a recibir o prémio Cultura Galega que a Xunta etnocida do presidente Feijoo lhe concedera há dias. Nao há prémios Nobel que por dignidade e coeréncia nom recebem esta distinçao? está a intelectualidade galega com a escravatura de baixar a cabeça ante o poder? nao gostamos os galegos de lutar, exemplificar a rebeliao ante o poder estabelecido? Que faz a RAG, o PEN club de Galiza ou outros organismos ante os abusos do governo galego? qual é o papel do escritor e intelectual? cobrar e calar ante as inxustizas ou influir na sociedade e combater as coisas inxustas da sociedade onde vivem? Longa vida para Agustin Fernández e a minha mais forte repulsa para a ovelha de Freixanes, BEEEEEEEEEEEEEEEEE !
sexta-feira, 19 de novembro de 2010
TELE 5 AJUDA A "EL MUNDO" NA SUA DEFESA DO CASTELHANO, A LÍNGUA COMÚM DE ESPANHA!!!! Ah e Vargas Llosa!!! fachas fora da Europa democrática...
Em que século vivemos? por que esta volta ao fascismo e a eleminar as línguas espanholas que nao sejam o castelhano? Por que o prémio Nobel e conhecido fascista apoia os favores que lhe deram? por que Savater, si o das vítimas da mentira, fala de paz e amor em vários livros e depois é um iluminado louco? por que esta TV estatal insulta aos que nao falamos castelhano? que hostia é isso de LÍNGUA COMÚM? DE QUEM? POR QUÉ? PARA QUE? QUE VOLTE A DEMOCRACIA AO ESTADO ESPANHOL SE É QUE HOUVE ALGUMA VEZ! SAUDE E MAIS QUE NUNCA LÍNGUA GALEGA!!!
terça-feira, 16 de novembro de 2010
Feijoo ou o bárbaro da apocalipse
O tristemente etnocida presidente da Galiza é o novo lider do anti-Galeusca fascista do reino de Espanha. O indivíduo de Os Peares odia á sua lingua ancestral e como no país dos ananos de Celso Emilio pretende sepultar a nossa identidade e ser um "imbécil e escuro" que ascenda a ministro ou vice-presidente em Madrid. A extrema direita ascende na velha Europa e a involuçao democrática sobe sem saber que fai a cidadania galega, consumir? Saúde e língua mais que nunca!!!
sexta-feira, 5 de novembro de 2010
A visita do Papa Bento: estado de sítio em Compostela e nula presenza do nosso idioma.
A instituiçao medieval do nazi Bento trai nada e leva 3 milhoes de euros de custe, pessoas detidas, uma greve silenciada, paralizaçao da cidade, acoso a casas quitando bandeirolas co lema "eu nom te espero". Ante isto os meios de comunicaçao nada dim, fálam de muitos benefícios e o sistema aplaude mentres no mundo nada lhes importa este boato. QUe faz este indivíduo ante a morte cada dia de 22000 nenos por fome? QUe pensaria Cristo e o cristianismo primitivo ante esta mentira? o teocentrismo volta a Galiza. Volve o acoso a toda coisa galeguista e crítica. Saude, lÍNGUA E anti-Papa!!!
terça-feira, 26 de outubro de 2010
SOLIDARIEDADE CA EQUIPA DE NORMALIZAÇAO DE CUNTIS: A ESTREMA DIREITA ATACA Á NOSSA LÍNGUA
Galiza Bilingüe, O PP e em geral a estrema direita espanhola deu um giro e está a criminalizar á nossa língua desde há um tempo. O exemplo é o ataque ás equipas de normalizaçao do colégio de CUntis, um exemplo de dinamismo e força. Desde os tempos de Aznar a direita saui do "armario" e já nom se corta com as suas ideias fascistas e intolerantes. Falar Galego é ser anti-espanhol e antiguo. Ante isto que fazer? organizar-se, lutar e seguir adiante. Isso é incompatível com a Galiza?? Seguiremos informando.
quarta-feira, 20 de outubro de 2010
Manuel Fraga prémio Otero Pedrayo: um insulto ao país e ao insigne escritor
O pior da escravatura de um povo como o galego é reconhecer aos esplotadores como os heroes de Galiza. O ex ministro franquista(censor, responsável dos asasinatos de Gasteiz no ano 1974, o que gritou isso de "la calle es mia..", ex grande pope da auto-anémia de Galiza em quase duas décadas nas que submeteu ao nosso povo ao atraso, ás folkloradas e ao oprobio do gasto imenso da Cidade da Cultura) é agora apoiado nesta iniciativa por instituçoes como a lamentável Academia Galega do nao menos triste personagem Ferrin, quem o viu e quem o ve...
Por que o nosso país saa indíviduos como Franco, Fraga, etc? Galiza nao lembra aos bos e generosos e sim aos que lutam contra os nossos sinais de identidade. Lamentável!
sexta-feira, 8 de outubro de 2010
OS SEPARATISTAS ESPANHOIS APLAUDEM ESTAS PALAVRAS DE UM FUTEBOLISTA: "Si tienes problemas para entender el castellano te hablo en andaluz"
Ontem dois jogadores da seleçao dos espanhois ( um catalao e um andaluz) estavam em uma rolda de imprensa quando um jornalista catalao fala na língua de Catalunya para perguntar ao seu futebolista catalao, e o desportista andaluz diz essa frase tao linda. O pior é que depois o futebolista diz que era brincadeira e a imprensa de Madrid (nao tuda) aplaude isso e dim que estao em Espanha!! e o catalao nao é uma língua espanhola? nao diz nada o andaluz quando fam perguntas em inglés? isso demostra a inveja, a mentira do reino de Espanha e como lhe metem na cabeça aos meninos espanhois que ser espanhol é falar castelhano. Os outros idiomas de Espanha sao um obstáculo, um impedimento que se deixa em uma esquina do Estado para que nao molestem. Alguém tem ouvido isso em um país europeu culto? se é assim menudo mundo muito patético....
sexta-feira, 1 de outubro de 2010
segunda-feira, 20 de setembro de 2010
BNG: REGIONALISMO ESPANHOL OU NUGALHA BURGUESA...
Por que o BNG nao fala de autodeterminaçao? Por que gostam do disfrace regionalista espanhol? Por que gostaram tanto no bipartito do carro oficial e do poder? Por que acabaram com o assamblearismo? Por que a derrota eleitoral foi culpa dos que nao votaram ao partido da estrela e nao culpa da sua má gestao? Por que a UPG e Mais Galiza lutam pelo poder sem dar-se conta de que o país caiu? Por que pactaram cos nacionalistas de direitas de Catalunya e Euskadi? Por que nao apostaram por Portugal e a vida histórica para a língua? Por que Por que nao gostam em verdade da nossa língua e ua parte deles falam em castelhano? Por que desaproveitaram o talento de ilustres pessoas galeguistas? Por que nao mudam de discurso tradicionalista e fazem um câmbio de discurso para atrair eleitorado e adapatar-se aos tempos? Por que perderam o cú para chegar ao poder? Por que queriam governar com o PSOE ainda que era mal companheiro de viagem? Por que chamaram ao exército espanhol para vixiar a Galiza no verao? Por que nao paralizaram a Cidade da Cultura? Por que nao fizeram o que debiam com a Voz de Galiza, a paralizaçao das canteiras, o Banco de terras, Reganosa etc etc etc etc etc etc etc etc Por que estao cómodos dentro da Espanha?
domingo, 19 de setembro de 2010
Hoje há 77 anos Galiza era declarada naçao pela Sociedade de Nacoes
Tal dia como ontem, pero há 77 anos, Galiza era reconhecida como naçao no IX Congresso de Nacionalidades Europeias celebrado em Berna en 1933, um organismo adjunto á Sociedade de Naçoes (a ONU de entre guerras) que deu ao país uma definição que segue a provocar debate nesta época. Por que hoje há uma escasa reivindicaçao e relevância de uma data tao importante para a história?
Que supus naquele tempo a declaração de Galicia como naçao?
Significou, entre outros, que Galiza adquiriu um status que antes nao tinha, pasando a ser reconhecida como uma nacionalidade por uma instância internacional de grande relevância. Lembremos que o representante galego naquel evento, Plácido Castro, foi recebido pelo presidente do Conselho da Sociedade de naçoes (a ONU de entre guerras).
Que se sabe de isto hoje? Por que se nega que Galiza é uma naçao? Por que anos depois o povo galego nao tem vontade de ser? Galiza tem futuro como naçao no contexto internacional de crise, globalizaçao e falta de independência política e económica? Galiza quere ser ou seguir apelando às esências decimonónicas como sao terra, etnia e o tradiçao ou actualizamos a mensagem neste século XXI?????????????
quarta-feira, 15 de setembro de 2010
Só Lembro...
Eu tive várias vidas e nao me lembro da actual, só lembro o meu nome e os teus olhos reflexados no suave eco do silêncio, na erva doce, no bruar do mar longínquo, na amnésia do vento que nao sopra, na parálise do sol que nao reloce, na alegria de um menino que nao sabe que o é...
SONHEI QUE TE SONHEI...
sonhei que te sonhei, pensei que a noite nao era obscura contigo, que tu eras a alquimista do primigénio e da magia, que eu existia mais lá do ego próprio, que estirava as maos e chegava ao lugar onde nao há mal, onde sempre é dia, onde nao é necessário desculparse ou estar vigiante, a um sítio onde nos apertávamos ...e eramos cinza, onde as ondas do mar ou os passaros tinham inveja de nós, o nosso lume interior brilhava até consumir-nos e ressurgir sem cessar... pensava
segunda-feira, 13 de setembro de 2010
BOICOTE ÁS EMPRESAS COLONIZADORAS DO LEITE GALEGO
Nestes dias os camponeses galegos estavam de luta pela manipulaçao-imposto revolucionário da industria do leite galego: eles imponham o preço do leite e as condiçoes sao como há 20 anos. Leite Rio ou Celta, entre outras, tratam aos nossos labregos como servos ou como em tempos da escravatura. Ante isto só queda fazer o que este ou o anterior governo bipartito nao quis: criar uma rede total que comercialize os produtos directamente sem os intermediários. Assim o preço para o labrego seria maior e nao haveria o 80 de pessoas que abandonassem o campo como nestes anos. Onde há as ajudas para os nossos galegos do interior? onde está o medo para parar-lhe os pes a Tojeiros etc e saltarse essa cadeia intermédia? o povo galego nao pode finar e absorver na Espanha sendo um lugar de turismo e serviços. Galiza ainda é uma potência agrícola por muito que seja cada dia muito menos. Saúde e leite para ti amigo leitor!
quinta-feira, 2 de setembro de 2010
FIM DO JORNAL "A NOSA TERRA": A MENTIRA DO NACIONALISMO GALEGO.
Como se pode consentir o final do ilustre jornal das Irmandades da Fala? Como se pode entender que estivesse em ERE há meses e que nao queiram pagar aos trabalhadores nem lhes comunicassem que iam estar nessa situaçao como se fossem empresários covardes? Como se pode entender que o BNG com perto de 8000 afiliados ou a CIG nao cobrem aos seus irreais adeptos um x mensal para manter isto ou outra iniciativa? O BNG está com a estratégia de viver de rentas mas a baixada eleitoral será muita, um suposto gigante com pés de barro e com estratégia errada mas seguem os dirigentes ao seu...
O jornal por panfletário que fosse era uma iniciativa boa e crítica mas quando passou a ser uma revista a cores e cambio tudo foi muito patético: escriviam Baltar júnior, Susana lópez Abella e no conselho dirigente parte do Psoe. Entregaram miseravelmente a cabeceira histórica do país sem responsabilidade. Aburguesamento, rendiçao à direita, ineptitude e vai tu saber que mais. Mas falando de nós, compravas o jornal amigo leitor? pagas do teu peto para manter um jornal, um sítio para uma associaçao alternativa? fazemos a esquerda (ubi sunt) algo aparte de criticar e chorar?
EU TAMÉM FUM CAS VACAS? Que bem vivem algúns do chiringuito pseudo-nacionalista a custa do país. Muita casualidade é que Vieiros, CHuza, a Peneira ou A Nosa Terra cerrem na mesma época. Viviam do Bipartito? do grupo San José virá o próximo imagino encerramento do Xornal. Uma coisa apoiada sem publicidade pelo citado grupo em um intento de mais de 1 m. de euros.
Nao aborreces amigos leitor do vitimismo nacionalista ás vezes: A direita é má, Feijoo nao nos da os euros... e que esperavam? viviam da caridade? porque nao se move o pessoal? nao se sabe..
segunda-feira, 30 de agosto de 2010
É HORA DE REDEFINIR QUE QUEREMOS COMO NAÇAO?
No mundo há problemas muito graves: o câmbio climático, a fome, as guerras etc e o nacionalismo galego deve mudar de discurso. Já abonda de defesa contra Madrid quando o diabo o temos os galegos no nosso corpo, que faremos com a língua? mudemos os tópicos decimonónicos da terra, raza ou seguir erre que erre co discurso cantonalista. É hora de acabar co 25 de Julho, cos tópicos de amor á Terra, cos paripés das Letras Galegas, co insulto da Academia do iluminado de Ferrin, cos convites de Latorre e a sua Voz de Galicia entregada ao capital e a Espanha... é hora de fazer uma rolda da rebeldia autêntica e nao um paripé dos irmandinhos para logo seguir na casa comúm do Bloque. Paco Rodríguez e cia estao a defender o seu "chiringuito" e a táctica fracasa como se verá dia a dia. A emigraçao, o consumismo, os câmbios tecnológicos e a presao da Espanha fará que ou nos adaptemos e sejamos innovadores no nosso discurso ou morramos de morte doce.
quinta-feira, 19 de agosto de 2010
COMPRAR LIVRO PORTUGUÊS NA GALIZA: UMA ODISSEIA..
Ontém desloquei-me desde a minha vila á Ourense para comprar livros portugueses. Em concreto, gostava de comprar uma auto-biografia de Pessoa e O Livro do Desassossego do também ilustre poeta de Lisboa. Pelo tanto livros nao novidosos ou raros.na livraria Torga onde gosto de ir ás vezes, e a minha supresa foi que nao havía nada disso. Perguntei o motivo e algo sabia da coisa: a livraria A Palavra Perduda de Compostela fechou e levava a exclusividade do livro na Galiza. O empregado diz que estao em negociaçoes mas nao há possibilidade na Galiza de pedir livro português.. Estamos como há 20 anos para isso vamos a Portugal e fazemos de todo: jantamos, passeio etc
O empregado e eu dizemos que as editoriais galegas, as fundaçoes ou as instituçoes ( o Estado português incluido, haverá medo ao Estado espanhol) nao fam nada para paliar o muro que há com Portugal e os intermediários e os portes sao muito caros. Diz que de 20 euros lhe sacam mais ou menos 2 euros e cos portes nem isso.
Comenta um colega que nao é difícil: pagar uma SL por 3000 euros,um apartado postal e um local onde armacenar os livros em Monçao. E iriamos distribuindo a coisa segúm os pedidos.
Nao será também um problema da falta de leitores em geral e de português em concreto? diz que em parte sim mas que em Ourense ainda se le livro de Portugal. Onde está a Mesa o BNG, a Academia da Língua ou o Eixo Atlântico??? nao será que nao interesa? nao será que como com Vieiros ou Chuza nao há mercado, nao fazemos como em Euskadi que fazem aportaçoes individuais de miles de pessoas? nao será que o nacionalismo gosta de ler em Castelhano?
Que fazemos amigo leitor?????????????????
terça-feira, 17 de agosto de 2010
ARDE GALIZA: a incapacidade do governo e o povo galego como suspeitoso.
As imagens do nosso país a arder venhem de há mais de 40 anos. O paisano ve normal plantar lume para o seu choio no monte ou para acabar com tudo. Está quase no subsconciente colectivo.
O bipartito veu como ardia Galiza e numa incrível decisao de Suárez Canal, um suposto UPG e por isso marxista-leninista?? , chamou-se ao exército espanhol para invadir o país e velar porque o galeguinho nao fosse pirómano. Nesse momento a foto de Feijóo co fato de beto, "finolis" e apagando de mentiras foi o riso de Galiza. Nestes dias o PP calou aos médios de comunicaçao censurando a informaçao sobre os lumes que havía, até que nao podia claro....
O problema é de educaçao, da falta de planificaçao, o monte nao está limpo e os méios para apagar o lume como se falou estes dias na imprensa e pelas brigadas de extinçao sao escandalosas.
GALIZA ARDE MAS A NINGUÉM LHE INTERESA.
quinta-feira, 12 de agosto de 2010
EROSKI VENDE-SE PELA SELEÇAO ESPANHOLA E GADIS ,MALO SERÁ, PELOS TOUROS!!!
Mudam os tempos e mudam as vontades! o grupo Eroski ,pseu-abertxale a priori em tempos, muda a coisa pelo capital e o euro como bandeira: em Julho coincidindo co mundial de futebol vendiam camisolas dos espanhois e faciam que as caixeiras levasem esse horror posto. Resultado nao volvim entrar lá.. gostava do Eroski da minha vila pela rotulaçao em galego até nas etiquetagems mas o euro é o euro. A atençao correcta e os preços competitivos deveriam ser os objectivos e nao fazer apologia do espanholismo. Na página do grupo mandei um correio de queixa.
E nao gostei nunca de Tojeiro e Gadis, muita publicidade co de Vivamos como Galegos mas isso era só para o marketing. Agora decidem apoiar aos bárbaros das corridas de touros.Lástima de bois como diria Castelao!
Agora já nao somos cidadáns, somos consumidores e estas marcas nos oferecem o paraíso. Veu o maná! Vivamos como capitalistas mileuristas!!!!!!!!
terça-feira, 10 de agosto de 2010
A imprensa galega: o servilismo dos servos ante o poder de Feijoo
Há dias o presidente de LA VOZ facia uma editorial para morrer de risa. Falava de regeneraçao, de liberdade, de emprendedores e eu já nao sei de quantas coisas absurdas. Nao é a Voz o médio mais subvencionado do país? nao regala jornais em institutos ou onde seja para inflar o número de ventas? no ano 2007 recebeu 7 milhoes de euros do bipartito e agora co Feijoo perdemos a conta. O mau é que nas entregas de premios, citas sociais ou coleçoes os partidos e intelectuais galegos vao lá e baixam a cabeça ante o poder deste indivíduo. O triste é que é o único jornal que tem pessoas em todas as comarcas do país e onde nos podemos informas de certas coisas.
Historicamente foi e é um médio anti-galego, de senhoritos que odeiam Galiza e que só pensam no seu peto. Horas sao de que esses intentos de criar um jornal alternativo dem o paso.Saude e língua!
sexta-feira, 30 de julho de 2010
MANDA CARALHO: A LíNGUA PRÓPRIA DA GALIZA É O ... CASTELHANO !!!!!!!!!!!!
Depois do verao o governo galego de estrema direita de Feijoo inundará o país com mais de 1,2 milhoes de euros com publicidade para que vejamos as vantagens do "Decretazo", um decreto sem consenso com ninguém da Galiza e que suporá a eliminaçao da nossa língua na etapa de infantil e na hipotética e importante perda do 50% de matérias em galego. Isto conculca preceptos de rango superior á constituiçao ou o estatuto galego que promovem a extensao das línguas minorizadas para a sua recuperaçao !!! O etnocídio do Galego é obvio menos para o PP, boa parte da populaçao galega que mira para outro lado e uma pequena parte de burguesia anti-galega. A última é a declaraçao de ontem do governo: "a lingua propia de Galicia é o castellano". Manda caralho que panda de imbéciles e obsscuros que diria o nosso hino. Nas aulas lutaram para alheiar ás crianças da sua lingua e parte dos galegos lutaremos contra isso. Isto coincide com as palavras do ex-ministro franquista Fraga de que Galiza nao é uma naçao ou a prohibiçao dos touros na Catalunya. Tudo vem a ser o mesmo tema: a involuçao fascista no estado espanhol e a reorganizaçao federal de Espanha ou se nao deixam alternativa a independência dos povos sem estado. Saude e língua!!
segunda-feira, 26 de julho de 2010
Artigo sobre o rei espanhol muito forte: "golpista, enriqueceu-se muito de forma ilícita" etc
Sabido é por todos a censura e a blindagem que tem o rei das espanhas na constituiçao e a nível legal. Semelhante história é medieval e anti-democrática e na revoluçao francesa cortaram cabeças com a guilhotinha e acabou-se tudo. A mentira de Espanha está baseada em 5 patas: o rei, o exército, o tribunal constitucional, a Igrexa e os meios de comunicaçao. Nestas duas ligaçoes tendes amigos leitores dados sobre o rei e a sua implicaçao em muitas tramas obscuras. Viva a república federal e sobre tudo abaixo o despotismo medieval !!
Señoras y señores, éste es el verdadero Juan Carlos Borbón at Rafapal Periodismo para Mentes Galacticas
http://http//www.taringa.net/posts/info/3509076/La-corrupta-monarqu%C3%ADa-espa%C3%B1ola.html
Señoras y señores, éste es el verdadero Juan Carlos Borbón at Rafapal Periodismo para Mentes Galacticas
http://http//www.taringa.net/posts/info/3509076/La-corrupta-monarqu%C3%ADa-espa%C3%B1ola.html
domingo, 25 de julho de 2010
A mentira da democracia espanhola: CAUSA GALIZA cercada pela polícia numa greve autorizada.
Sao as ideias perigosas? é a palavra independência? esquerda? luta? ou que no parque temático de Compostela nao se pode dar mala imagem? como diriam pela Catalunya: adeu Espanha!!
O DIA NACIONAL DE GALIZA: POR QUE NAO OUTRO DIA?
Há dias comentava Cáccamo a necesidade de mudar o discurso do nacionalismo e o mesmo dia da celebraçao que coincide co dia de Santiago Apostolo e é uma forma de aliar-se co que domina. Apoio a maior e tambeim diria que o BNG está a há tempo a vender o pais ou melhor dito a manter-se na poltrona ainda que baixe e muito a sua intençao de voto e a implantaçao da nossa cultura esteja a baixar de forma alarmante. Nao gosto do termo nacionalismo, é uma palavra que o poder político demonizou e que nao inclue para el. Castela é imperialista, nacionalista e glotófaga. Galiza só poder ser internacionalista na causa de apoio á libertaçao dos povos oprimidos do mundo e por isso independentista. Saude e língua!!
terça-feira, 20 de julho de 2010
O CONSUMO COMO O NOVO DEUS: papá IKEA substitúe neste caso aos deuses, partidos políticos ou o que seja..
Um dia como hoje abriu este macro-deus do consumo na Corunha e a expectaçao foi quase como ante a chegada dum deus. O mercado, o marketing e as paixoes mais baixas fam que os cidadáns -desculpem- ex-cidadáns prefiram isso a participar na luta contra o Estado, a reforma laboral e a fome no mundo. Vem vocês a felicidade das pessoas ao entrar nesse centro comercial?? si o mesmo sistema que afoga ao travalhador, que lhe quita os euros e co tem na escravitura com hipotecas e baixos soldos fai-lhe crer que a felicidade está em mercar um produto. Terrível !!!
domingo, 18 de julho de 2010
sábado, 17 de julho de 2010
Feijóo: "No sé cómo cerrar las cuentas de 2011; no vamos a poder atender los servicios públicos"....
Privatizar, privatirarei, a lume de clarear.... O da estrema direita galega no governo da Xunta é muito forte. Vejamos vou ajudar ao cacique de Montepio:
- A Visita do Papa Bento: 4 milhoes de euros.
- O decreto em contra da nossa língua: 1 milhao de euros.
- O sobre-preço da rodovia da Costa da Morte: 400 milhoes de euros.
- Cerrar a cidade da cultura nao tem preço.
- O porto exterior de "La" Coru mais de 600 milhoes de euros.
- "Los amigos de Feijoo" nao se sabe...
etc etc etc etc etc
Nao duvido da crise muito grande que ainda está por vir mas nestas declaraçoes ve-se:
- As ganhas de fazer crítica a Zapatero e ao PSOE.
- a clara intençao de privatizar tudo o público.
- Um presidente dum governo nao pode infundir pânico e temor nos mercados e nas pessoas, que se vaia para a sua casa este inútil presidente GALAICO-MADRILENHO !!
segunda-feira, 12 de julho de 2010
ESTE 12 DE JULHO VOLVEU O NO-DO Á TV ! VIVAAAAAAAAAAA!
Hoje todas as tv emitiram horas e horas da chegada e recibimento á Espanha, desculpem, "La Roja". Mulheres, nenos, velhos, galego-falantes e de castelhano.. por uma vez unidos e que vejam os políticos. "Som espanhol, espanhol" cantavam algumas crianças e idosos. Vi pessoas bem adultas pintados, bares cantando horas antes... vilas como Noia, Lalim que torcerom com paixao. O importante nao é a reforma laboral, que haja uma crise galopante, que se evadem muitos euros a paraísos fiscais... Espanha está mais unida di Rajoy, Aznar di que nas janelas de Espanha ve-se o sentimento com as bandeiras, Uma mulher licenciada em galego ri e celebra a Iniesta, e nao digamos na rede fotos de pessoas com muitas bandeiras, pintados, coreando: ESPANHAAAAAAAAAAA! Som Sancho muinhos de vento??? nao meu senhor, o engano é nosso. É normal o que eles fazem, nao há manipulaçao política, nao se dizem consignas que nos retrotraem a há 30 anos, a involuçao de Galiza é muita ou foi sempre?? em cada casa, em cada vizinho habita um alienígena que ama a Espanha, ao futebol, a jogar no paroxismo por um dia e sentir-se vencedores, parte do grupo, hoje o NO-DO esteve em quase tudas as cadeias de tv, eu nao vi mas percebi nos vicinhos ou nos familiares.
Sairom do armário os da estrema direita e ao resto da gente gostou-lhes a festa e sentir a vitória por uma vez na vida. OS euros van-se a Suiça e a Alemanha ponhamos por caso mas que nao despertem os galegos e vejam a merda na que vivem e a que eles ajudam. Ou nao? a esquerda galega???? nao fez nada estes anos, nao creou meios de comunicaçao próprios para reagir ante o bombardeo de Madrid e nao se muda o discurso galeguista.. Vejo-me quase obrigado nesta eufória a gritar: eu quero baixar-me deste comboio!!!! Mas existirá comboio? nao serei um membro de Matrix? sonhei que com um 1% dos euros investidos nos bancos a fome no mundo desapareceria, que se respectabam línguas e direitos nacionais. O monstro sae de mim e também eu grito: " Viva la R....".
Orsom Welles emitiu pela radio a Guerra dos Mundos e o povo saiu á rua com medo pensando que era verdade a invasao dos marcianos. Hoje a imprensa e os poderes estám por aí! " Senhores, abram os olhos e pensem em verde e gritem; gooooooooooooolo da estupidez humana!!!
sexta-feira, 9 de julho de 2010
A BANDEIRA DE ESPANHA invade Galiza pelo futebol...
Mudam os tempos e mudam as vontades! nao há muitos anos a bandeira dos espanhois era quase franquista e anti-democrática. Foi a que utilizou Franco na sua batalha contra os republicanos demócratas e hoje pelo ópio do povo está a entrar na minha vila nas janelas, nas maos das crianças e socializados assim...
Gosto da ironia mas nao posso estar tranquilo estes dias. Anos de luta e de querer que a gente ame a sua Galiza e toma!! mulheres que nao gostam do futebol rendidas á euforia, pessoas maiores etc e mentres a Pilar Cernuda ou o Valdés comentam na imprensa o muito contentos que estám por ver tanta unanimidade e bandeira por toda a pel de touro. As Faes e Zapatero desviam a atençao da crise e da perda de poder político ante Alemanha ou Bruxelas com este desafogo franquista e estúpido.
Outra coisa é pensar que fizemos nós mal? nao creamos meios de comunicaçao próprios para contrarrestar o bombardeo de espanholidade e o BNG e a NOSA TERRA suman-se a isto.
Nao é casual que isto coincida coa reuniao do clube de Bidelberg, coa proposta da UE para retrasar a idade de retiro até os 70, cos milhoes de euros que tenhem em paraísos fiscais as pessoas acaudaladas do Estado...... O CIRCO ROMANO chegou acá. Que viva os Gladiadores!
Gosto da ironia mas nao posso estar tranquilo estes dias. Anos de luta e de querer que a gente ame a sua Galiza e toma!! mulheres que nao gostam do futebol rendidas á euforia, pessoas maiores etc e mentres a Pilar Cernuda ou o Valdés comentam na imprensa o muito contentos que estám por ver tanta unanimidade e bandeira por toda a pel de touro. As Faes e Zapatero desviam a atençao da crise e da perda de poder político ante Alemanha ou Bruxelas com este desafogo franquista e estúpido.
Outra coisa é pensar que fizemos nós mal? nao creamos meios de comunicaçao próprios para contrarrestar o bombardeo de espanholidade e o BNG e a NOSA TERRA suman-se a isto.
Nao é casual que isto coincida coa reuniao do clube de Bidelberg, coa proposta da UE para retrasar a idade de retiro até os 70, cos milhoes de euros que tenhem em paraísos fiscais as pessoas acaudaladas do Estado...... O CIRCO ROMANO chegou acá. Que viva os Gladiadores!
terça-feira, 6 de julho de 2010
POR QUÉ HÁ PORTUGUESES QUE NAO GOSTAM DE GALIZA?
Hoje falei na rede com uma suposta intelectual portuguesa que mora em Vigo e que discutia comigo de que éramos dois idiomas e de que havia diferenças.. tal era a sua teimosia que nao gostei e acabou co asunto uma brasileira que o tinha mais claro, somos variedades do mesmo idioma.
Nao gostam da origem comúm? nao sabem história antiga? tenhem medo da Espanha? há complexo em Portugal? eu acho que sim. O ano passado nas aulas de português em Porto, debatemos de isto e a professora insistia em ensinar o padrao lisboeta, como se a língua nao existise no Brasil. Aí os espanhois o tenhem mais claro: o importante é a globalizaçao e expansao da língua mais lá das variedades evidentes de todas as línguas. O dito, abramos mais as mentes todos, pela língua de Rosalia e Camoes. Saude e Língua!
sexta-feira, 2 de julho de 2010
POR QUE HÁ GALEGOS QUE ODEIAM A PORTUGAL?
Será que Espanha nao quere que o Galego exista com força ? será que os galegos sofrem de isolacionismo? será que Ferrin e a Academia Galega sao colaboracionistas com a Espanha? será que boa parte dos galegos sao o problema e nao os espanhois? será que em ti amigo leitor futeboleiro aninha um torcedor de "La Roja"? Será que nao gostamos do espelho no que nos vemos? Será por que já nao nos acordamos da mae que nos pariu no início da Língua? Será que como entendemos um texto em português isso nos dá muito medo? será que no fundo estamos muito bem na Espanha colonialista, etnocida e neo-franquista? SERÁ...
quinta-feira, 1 de julho de 2010
POR QUE ALGÚNS GALEGOS SE RESISTEM A SER ASIMILADOS? NAO VEM QUE ISSO É DE INDÍGENAS ATRASsADOS?
Estamos em tempos de globalizaçao, do inglés, dos descubrimentos da ciencia e da tecnologia, da revoluçao em geral da vida tal e como a pensamos... e algúns ainda pensam em vacas, falar como caes e estar encerrados só em Galiza??? e nao me falem de que sou racista, sou prágmatico e ante tudo sinceiro. O Galego fora da Galiza!!! deixem de ser atrasados e nao lutem, VIVA LA ROJA E VIVA CASTELA !!!
quinta-feira, 24 de junho de 2010
O Mundial de Futebol e como nao se pode ser de ESPANHA E FALAR GALEGO...
Hoxe debato ou discuto na rede com um individuo galego pseudo-defensor da nossa língua e que tem a foto na rede com a seleçao espanhola e colhendo do coraçao tao insigne prémio... patético. Onde se viu o pao e circo e o negócio do mundial que casem com a Galiza? onde se vem bandeiras da Galiza ou Euskalerria nos estadios de "LA COJA"? onde falam os medios de Madrid do orgulho de ser federais e de que tenhamos vários idiomas no Estado igual de relevantes? tou farto dos papanatas que tragam com o futebol como coartada da sua etapa de criança e que logo vam de pessoas pseudo-coerentes. Eu já nao é que torça pelo Brasil ou Portugal, simplesmente a Espanha nao nos representa se é que o futebol representa a alguém nos tempos de negócio e fome no mundo ao mesmo tempo... o Marca ou Telecinco presumem do Galego e do nosso Estado plurinacional e que nos integra a todos? vai ser que nao, LA COJA representa o pouco que lhes queda de UNA, GRANDE E LIVRE junto com o monarca golpista "presunto " que diriam na corte. Isso e um hino que prentendem que tenha letra... triste se o conto nao se soubesse há tempo. Saude e língua!!
terça-feira, 15 de junho de 2010
QUINTANA, A NOVA TELE DO GRUPO VOZ E O DECRETAZO
Hoje vou falar de três coisas muito relacionadas entre si: a auto-complacência de parte da esquerda nacionalista galega, o papel da imprensa como silenciador do país e o braço armado da Espanha na Galiza: Feijoo e o becho dentro dos próprios galegos..
Sabias amigo leitor co ex-presidente da câmara municipal de Alhariz, vice-presidente da Xunta é o parlamentario que mais cobra em Compostela? que preside o IGAE, um ente paralelo que nao se sabe que fai e que enchufa pessoas? o BNG, uma parte, acomodou-se ao poder e vive muito bem. O segundo pe do asento acomodado de Galiza é o Grupo Voz e em geral a imprensa galega que vive da subvençao da Xunta e a quem lhe derom a dedo a conceçao da nova televisao digital V . Os estómagos agradecidos galegos sao assim, e o decretazo que elemina o galego na educaçao infantil ao deixar nos pais a eleçao da lingua e no resto de níveis educativos que deixa em menos horas a presença da nossa Língua. O seguinte é fazer um apartheid cos que falamos galego. Sao mais fortes mais nao venceram !!!!!
Sabias amigo leitor co ex-presidente da câmara municipal de Alhariz, vice-presidente da Xunta é o parlamentario que mais cobra em Compostela? que preside o IGAE, um ente paralelo que nao se sabe que fai e que enchufa pessoas? o BNG, uma parte, acomodou-se ao poder e vive muito bem. O segundo pe do asento acomodado de Galiza é o Grupo Voz e em geral a imprensa galega que vive da subvençao da Xunta e a quem lhe derom a dedo a conceçao da nova televisao digital V . Os estómagos agradecidos galegos sao assim, e o decretazo que elemina o galego na educaçao infantil ao deixar nos pais a eleçao da lingua e no resto de níveis educativos que deixa em menos horas a presença da nossa Língua. O seguinte é fazer um apartheid cos que falamos galego. Sao mais fortes mais nao venceram !!!!!
domingo, 6 de junho de 2010
O Galego: Língua nacional ou autonómica..
Ontem volvo ver a imprensa galega, neste caso vou falar do Progreso de Lugo. Um artigo dum colaborador idoso volve ca teima da denominaçao de língua autonómica para denigrar e vejar á nossa língua galega. Horas sao de superar a divisao entre línguas de civilizaçao, dialectos, línguas regionais etc horas sao de eleminar a constituiçao espanhola e falando de língua, dos seus artigos 1, 2 e 3 que jerarquizam os idiomas do Estado espanhol.
O motivo de enfado do colaborador post-franquista é a incomodidade da nossa existencia e a superioridade quase eterna do castelhano... a isso em Sudáfrica lhe chamam racismo ou apartheid. Tu negro és inferior, falas ou melhor dito emites uns ruidos muito estranhos e por mim tens cultura e acceso ao mundo pela açao do castelhano...
E que dizer do suposto escandalo no Senado pela introduçao das outras línguas espanholas (nao estrangeiras lembro) nos relatórios dos políticos e a sua traduçao. O custe dim os neo-franquistas de Madrid ou a Galiza é muito e total se nos entendemos todos em castelhano... curiosa teoria... nao sao oficiais o Galego, catalá e éuscaro? nao é mais caro o AVE e o plus dos altos cargos? nao se gasta muito em miles de coisas? nao amigos leitor a esencia da Espanha é o castelhano, a bandeira, a seleçao de futebol e a monarquia ... o resto é pura invençao. Os alicerces do Estado- naçao sao muito fracos e assim o atentado contra a unidade da pátria está aí .
A nossa língua é internacional, faladas por mais de duzentos milhoes de pessoas e ao mesmo tempo a Galiza é a ponte de uniao entre a américa espanhola falante e a lusofonia mas nao querem ao galego vivo. Nessa luta estamos , em viver e lutar pelo futuro da Língua!
terça-feira, 18 de maio de 2010
50 000 GALEGOS QUEREM IMPONHER O GALEGO EM ... GALIZA !!!
A nossa redaçao esteve muito atenta a informaçao e assim o reporteiro Gustavo, a rá, nao deu entendido tal coisa: uns miles de fanáticos que pediam co seu idioma fosse normalizado e nao morrese.. nao entendemos por qué pedem isso? sao gente normal? alenígenas? aborrecem na casa? há problemas sexuais na suas vidas e por isso nao sabem que fazer? nao puido contestar a isto o reporter.... impostores da imposiçao? Seguiremos informando!
terça-feira, 4 de maio de 2010
A TRAVÉS DO ESPELHO
Gostaria nesta reflexao falar de quatro coisas muito diferentes e ao mesmo tempo que tenhem algo em comúm...
No início gostaria de falar de Mais BNG ou o mundo ao revés. Como se pode crear algo da nada, sem ideologia e coa aspiraçao de ter poder, onde queda nesta gente a esquerda? acho que sao um PNV sem religiao como bandeira, sem burguesia como apoio e sem tradiçao como suporte.
Em segundo lugar, gostaria de falar do outro lado da corda: a UPG. Eu nao sou dos que os sataniza mas tampouco vejo normal que vaiam de esquerda marxista quando pactarom com Tojeiro, San José e quem faga falta. Sabe Paco Rodríguez que a alternancia é muito relevante em democracia?
E um tema mais nesta refleçao diversa, na fotografia vemos uma moça da Sardenha que leva o pano na cabeça, e isto vem a conto da suposta discusao sobre o uso do mesmo por parte das pessoas de religiao islámica. Eu na minha aula si o permitiria mas nao por nada, já o fago com moços que gostam de levar o gorro ianqui de moda. O lógico era que nao se levase nada mas ao final nao levabam isto as nossas avós ou no fundo nao há ganhas de apontar ao inimigo ou será uma cortina de fumo?
E para o final a típica refleçao made im Paulo Coelho , espero que nada pior co detestado por mim brasileiro universal. Nao gosto do ego e da suposta luta da esquerda que nao vá acompanhada de coeréncia na vida própria. Por qué a gente precisa de tanto alcol para sufocar os seus demos interiores, por qué necesita evadirse como seja, por qué devemos auto-afirmarnos longe do que éramos há anos, por que ti nao olvidas o pasado e apostas por sonhar, por arriscar e ser livre, por qué apliques o da filosofia vital de disfrutar o dia a dia com as pequenas coisas... que tu e eu o vejamos, SAUDE E LINGUA!
terça-feira, 27 de abril de 2010
Portugal
Amo Portugal, mas o seu 25 de Abril hoje nao se sabe lá quase o que é..
Amo Portugal, mas nao o seu vitimismo e falta de auto-estima histórica,
Amo Portugal, mas nao a sua mania de falar castelhano ou ter bandeiras do reino da Espanha, esse que os invadiu e invade no dia a dia,
Amo Portugal, mas nao o seu bacalhao...
Amo Portugal, mas nao o seu centralismo quase medieval,
Amo Portugal, mas nao a sua forte divisao em clases sociais...
Amo Portugal, mas nao a potente ainda presença da religiao,
Amo Portugal mas nao o desconhecimento do passado comúm na Galiza como origem...
AMO-TE PORTUGAL por tudo , incluso pelas tuas gralhas e erros...
segunda-feira, 12 de abril de 2010
EGUNKARIA OU O ESCÁNDALO DO SISTEMA JUDICIAL ESPANHOL
Hoje saiu a grande nova, nao por muito desejada e esperada: o jornal Egunkaria foi encerrado sem probas e só por ser editado em Euscara....Onde está a suposiçao de inocéncia, onde está a suposta independéncia do sistema jurídico espanhol? O Conselho Geral do poder judicial espanhol sabido é que é um reduto franquista e muito imobilista do Estado. Isto mais a monarquia golpista, o ainda potente exército ou a Conferencia Episcopal ...
Lembrades o da divisao de poderes? o de que tem que haver probas para inculpar a alguém? o euscara como delito ou a oposiçao cultural ou alternativa contra o Estado como delito. Querem acabar cos povos do Estado e para isso saltam leis, compram gente e o que seja possível. Nao só fui o GAL, o cerre de jornais, de Herriko tabernas, a criminalizaçao das Ikastolas... o que se pretende nao é como se di na Arte da Guerra "a inimigo que foge ponher ponte de prata" senao matar ao adversário, eleminalo. Onde se viu isso de expresamente que um partido abertxale condene o terrorismo? quando condena o Franquismo o PP? Quando eu ou tu vemos como entram nas nossas conciéncias? Amigo leitor que a democracia chegue a Espanha já!
Lembrades o da divisao de poderes? o de que tem que haver probas para inculpar a alguém? o euscara como delito ou a oposiçao cultural ou alternativa contra o Estado como delito. Querem acabar cos povos do Estado e para isso saltam leis, compram gente e o que seja possível. Nao só fui o GAL, o cerre de jornais, de Herriko tabernas, a criminalizaçao das Ikastolas... o que se pretende nao é como se di na Arte da Guerra "a inimigo que foge ponher ponte de prata" senao matar ao adversário, eleminalo. Onde se viu isso de expresamente que um partido abertxale condene o terrorismo? quando condena o Franquismo o PP? Quando eu ou tu vemos como entram nas nossas conciéncias? Amigo leitor que a democracia chegue a Espanha já!
sábado, 10 de abril de 2010
ROMA NAO PAGA A TRAIDORES, GALIZA SI: ARTIGO DE ANXO LORENZO DE HAI 2 ANOS... MUITO FORTE O QUE SE CAMBIA DE OPINIAO POR UNS EUROS!
http://www.anosaterra.org/index.php?p=nova&id_nova=8373
Por um punhado de euros os Carlos Caneiro na Voz de Galicia, o Anxo Lorenzo como escravo das suas palavras antes de entrar como Secretário Geral de Política Lingüística ou o alucinante livro de Calo Lourido que di que os Celtas nao existirom na Galiza.... onde tenhem estes individuos a sua dignidade intelectual, o seu orgulho de país ou o respeito a uma cultura milenária? seguiremos informando. Saude e pátria meus !
terça-feira, 30 de março de 2010
A UNIAO DAS CAIXAS GALEGAS: UM NEGÓCIO, TAPAR O FRAUDE OU O CACIQUISMO FEITO PAÍS
Por qué tem que haver fusao em Galiza? Por qué depois nao vai haver integraçao com Caja Madrid? Por qué seguimos com este modelo caciquil? Ánxel Vence tem escrito que o caminho é fazer caixas eficientes e nao tem porque ser o caminho o que nos dim algúns... sabido é que Caixa Galicia tem um furado pela especulaçao de vivendas no Mediterráneo e com isto o grupo de presao da Corunha fai força. A campanha de La Voz é um exemplo de manipulaçao e que dizer do BNG? Por qué fai de correiveidile do PP e de Feijoo? nao entendo esta táctica de que se luza o PP e ademais nao deixa de ser discutível.
E por certo, o capital tem fronteiras? é galega a política de estas caixas? fam algo pelo país? dubido muito isto. E já nao digamos nada dos intereses pessoais dos altos cargos e do muito que cobram, escandaloso. EU NAO QUERO A FUSAO DAS CAIXAS, E TI?
sexta-feira, 26 de março de 2010
O VALEDOR DO POVO: UM CATETO, UM IMBÉCIL E UM ESCURO... que diria o nosso hino.
As recentes declaraçoes deste indivíduo insistem na sua teima anti-Galego, na sua falta de neutralidade e de conhecimento da Lei. Onde se viu um valedor que é xuíz e parte? por que escolheu o BNG a este pécora e por que nao o botam? por que essa teima anti-Galiza? por que apelar á constituiçao cando todo o articulado legal nao exclúe ao Galego, senao tudo o contrário? Por que insistir com o da liberdade lingüística quando nao existe pais no mundo que tenha tal feito para nao falar a língua do pais? Por que Galiza insistes em parir filhos que nao mereces? um novo pailám.
sexta-feira, 19 de março de 2010
Ferrin ou tonto é o que di tonterias...
Na revista Tempos o individuo di que os reintegracionistas sao como Galicia Bilingüe e que muito soberanistas, mas depois nao o demostram co da Língua... jajaj, este ex suposto lusista, que andou com armas, que esteve na carta de Brest ? que ia de republicano... também di que o de Real nao se quita do nome da Academia porque estamos numa monarquía... quanto estómago agradecido há no pais. Si o mesmo que vai de suposto candidato ao Nobel. Tu e eu podemos ser isso, com tal de que nos apoie alguém. Si o mesmo que creou o das redes escarlata ou a rede de aduladores. Si o mesmo que escrebe há tempo para o Faro de Vigo, esse jornal que el sabe nao permite coisas em galego. Onde está a sua coheréncia? si o mesmo que tem um partido seu para a sua maior glória, o que como Fraga ou Beiras nao se retiram da primeira linha política nem mortos... pobre Galiza nao debes chamar-te espanhola que Espanha de ti se olvida. Ferrin é um colonizado espanhol. Ou nao?
quinta-feira, 18 de março de 2010
O BNG, a Língua e o bem que se vive no carro oficial...
O do BNG, a UPG e esses que agora fam que o idioma lhes importa é de brincadeira se a situaçao da Língua nao fosse muito delicada. Hoje falei com uma pessoa do BNG, há dias com outra e as duas sao desse partido, tenhem responsabilidades políticas nos concelhos ou no conselho comarcal e optam por que se criticas ao insigne colaboracionistas estás contra eles... és de La Voz ou do PP. Que tem a UPG de esquerdas? si esses que pactarom co grupo San José e co PP os postos de representaçao nas novas Caixas... esses que há nos que vem falar castelhano no seu partido e calam mirando para outro lado, esses que vem como Quintana é o parlamentário que mais ganha. O mesmo que nunca voltará travalhar de enfermeiro mentres tu e eu curramos. Así é de esquerdas até Feijóo. Se a esquerda do BNG é a mentira que fai que fai assim lhe vai ao país.
segunda-feira, 8 de março de 2010
OS IMBÉCILES E ESCUROS ( Roberto Varela, si o ensimismado) NOM ENTENDEM Á CULTURA GALEGA
O do conselheiro de educaçao é para chorar... primeiro di que a cultura galega está ensimismada e nao é cosmopolita. Depois num acto público em Madrir fala de "Toro e Desván de los Monjes", a continuaçao di no Parlamento que ele nunca disse isso... como Judas minte e isso nao é para pedir demissao? estamos como dizia Celso Emilio no país dos ananos, ou como dizia Pondal no país onde nao nos entendem os imbéciles e escuros. Onde está a dignidade dum povo? onde a rebeldia e autoorganizaçao do povo Galego?
sexta-feira, 5 de março de 2010
Acá tedes a Ligaçao do Conselho da Cultura Galega cos textos e audios dos relatórios da xornada da Carta Europea das Linguas Rexionais e Minoritarias
Ouvide a primeira e breve apresentaçao de Henrique Monteagudo onde di ca situaçao da Língua é muito ótima... ah ! e fala tudo o tempo de "Gallego" ?????????????
Subscrever:
Mensagens (Atom)
A XUNTA pregunta aos Papás:
CANTO SABES SOBRE GALIZA? TESTE DE GALEGUIDADE:
- a catedral mais antiga de Espanha?
- A praia galega mais longa?
- O acantilado mais alto de Europa continental?
- O lugar mais ao norte da peninsula?
- O unico rio de Europa que desemboca en Fervenza?
- Onde esta o maior bosqe de loureiros de Europa?
- onde esta o melhor bosqe de teixos do sur de Europa?
- Onde estan os bosque de acibros mais importantes da Peninsula?
- Onde estan os fentos xigantes silvestres de Europa
- onde se ubican os castinheiros mais altos de Europa?
O Presidente da Xunta deroga todas as leis que defendem ao Galego..
A nossa toponimia deturpada: corrixe e colga algunha aberrante !
--SUPERCAMPAÑITAS, (Anxo Lorenzo, novo Secretário xeral de des- Política Linguística)
NOM AO APARTHEID AOS QUE FALAMOS GALEGO, O PP NOS QUERE DESAPARECIDOS ...
Si se confirma a amenaza de Feijóo, en adiante a lingua volverá aos niveis de hai 30 anos. Non ian de bilingües? queren elIminar unilateralmente o decreto do ensino que garante o 50% das materias en galego( cousa que só cumplía o 25% dos ies do pais). Para mais inri o Frijolito(Feijóo) participou na manifa de Galicia Fachilingüe de hai 3 semanas en Compostela. E este finolis de Madrí vai ser o presidente de todos os galegos? Non sabe que o noso estatuto di que a lingua propia dos galegos é o galego? e así poderíamos seguir enumerando toda a legalidade que a priori amparaba á nosa lingua ( en teoría, o Bng e o Psoe nunca apostaron por levala a cabo).
O triste é que sexa rendíbel para o PP este tema, saben que unha parte dos urbanitas prefiren non contaminarse co galego, non o queren no ensino. SEGUIREMOS INFORMANDO...
O triste é que sexa rendíbel para o PP este tema, saben que unha parte dos urbanitas prefiren non contaminarse co galego, non o queren no ensino. SEGUIREMOS INFORMANDO...
--E de que rim? ah da caza e captura do idioma galego..
OS COLABORACIONISTAS DO VICHY GALEGO: A RAG..
Que bonito é ser barriga chea e pelota do poder. A nómina é longa: a Real (faltaria) Academia Galega da lingua conservada en formol, o Consello da cultura Galega da sumisión, O Ramón Piñeiro... onde se meteron estes anos de alarmante retroceso no número de galego-falantes e que van facer agora? ah, por qué non protestaron ante Touriño ou Feijóo ante o seu nulo apoio polo idioma, ah que inocente son....
ESPAÑA OU O EXTERMINIO DAS LINGUAS PERIFÉRICAS
Acaso o galego non é tan lingua española como o castelán? España segue o modelo centralista e lingüístico francés, pero con cen anos de demora. O xacobinismo trala era de Aznar ten acollida hoxe. Os que falamos un idioma diferente ao castelán non somos respeitados... España incumple a carta europea das linguas minoritarias. Ante calquera avance das linguas periféricas o facherío centralista reaxe con enerxía. O xenocidio cultural está ai... O franquismo sociolóxico na sociedade española é evidente: o papel do exército segue a ser impor-tante, o concordato e o patrocínio ca igrexa católica é vixente e escandaloso (por certo, patético seguir vendo misas televisadas os domingos nun estado laico). O Consello do Poder Xudicial é o garante da censura e o control da sociedade, os medios de comunicación son o sensacionalismo e o brazo armado da difusa idea de España, a monarquía é a institución mais rancia e profundamente antidemocrática de hoxe en dia (por certo canto cobran, por que non se lles pode criticar?, curioso ou non que fosen presentados en sociedade na praza de oriente ao lado de Franco no 1969?).
QUE ALIVIO A LINGUA XA NON ESTÁ IMPOSTA, SOMOS MINORIA..
É unha satisfacción comprobar como o Galego xa non vai ser amparado pola lexislación (o PPG tivo o valor de cometer este xenocidio cultural) e cos novos dados do Mapa sociolingüístico de recente aparición (ai curioso xusto despois das eleccións) xa é a lingua minoritaria do país. Agora xa non se poden amparar eses galegos radicais, agora xa son mais os casteláns falantes que se negan a cambiar en Galiza ao Galego.... non vaia ser que se lles pegue algo.. Agora xa non sodes maioría e vos podemos aillar nunha reserva india. Viva España monolingüe e popular!!!
O DECÁLOGO DO BNJÁ NO PODER:
1) Amarás o poder sobre todas as cousas.
2) Non desexarás a morte do idioma, só que esmoreza.
3) Encherás o país de canteiras e parques eólicos.
4) A UPG segue a ser marxista, é fan de Groucho Marx.
5) Desexarás sobre todas as cousas as liberacións e a moqueta.
6) A cidade da cultura é o novo deus.
7) La Voz e a prensa en castelán terán o teu apoio.
8) Non pretenderás que haxa escolas en Galego, para que?
9) Non te deitas co gran capital, xaces con el.
10) A palabra que mellor te define é adáptome...
2) Non desexarás a morte do idioma, só que esmoreza.
3) Encherás o país de canteiras e parques eólicos.
4) A UPG segue a ser marxista, é fan de Groucho Marx.
5) Desexarás sobre todas as cousas as liberacións e a moqueta.
6) A cidade da cultura é o novo deus.
7) La Voz e a prensa en castelán terán o teu apoio.
8) Non pretenderás que haxa escolas en Galego, para que?
9) Non te deitas co gran capital, xaces con el.
10) A palabra que mellor te define é adáptome...
QUE LHES PASA A ALGÚNS GALEGOS CO PORTUGUÉS???
É curioso, o Portugués moléstalles a algúns galegos e o castelán non.. o isolacionismo é o ideario. Curioso que mais de 500 anos despois calquera galego entenda un texto en portugués? por moito que haxa diferenzas arbitrarias na grafía, ese xesto de enfado ante o mundo lusófono demostra que somos Michael Jackson. Disimulamos as nosas orixes non vaia ser... falando o outro dia cun amigo ironizaba dicindo co cantante americando ao mellor é un adiantado nisto.. os galegos , mellor dito algúns, son adiantados no temor ante o seu espello. Temen que se reflexen de mais ante un mundo de 200 millóns de falantes e que xa non sexa un chiringo de pouca xente escollida... Eu leo a Pessoa no meu idioma, senón o escribo será inseguridade ou escusas pero é o mesmo disfruto de Pessoa no meu-seu idioma. E ti isolacionista galego?
O XENOCIDIO DE PALESTINA e O ANTISEMITISMO
Dá noxo comprobar como os oprimidos do mundo son sempre os mesmos:Palestina eternamente arrasada por Israel. o lobby xudeu en USA e o cómplice silencio da ONU e a Unión Europea fan o resto.
Por qué non escolherían como terra prometida o deserto de Australia ou a Antártida? Por qué seguen ca chantaxe do xenocidio nazi para calar ante o mimético resultado? Por qué casualmente os pozos de auga de Palestina entraron dentro da construción do muro da vergonha?
É espeluznante a imaxe da cabeza dun neno palestino saíndo dunha casa feita escombros ou a trece membros dunha familia mortos e colocados en fila...
Onde está agora o impresentábel do Valadés que utilizou a sua expulsión do BNG para laiar-se do mal que tratan a ese pobo. Onde están os miles de galegos que manifestaron pola guerra de Irak, acaso non había soldados españois polo medio? Non quedáramos en que podían convivir os dous estados? Non queda claro que ou se pacifica esa zona ou é un polvorin atroz a nivel mundial? As veces da noxo ser parte do xénero humano...
Por qué non escolherían como terra prometida o deserto de Australia ou a Antártida? Por qué seguen ca chantaxe do xenocidio nazi para calar ante o mimético resultado? Por qué casualmente os pozos de auga de Palestina entraron dentro da construción do muro da vergonha?
É espeluznante a imaxe da cabeza dun neno palestino saíndo dunha casa feita escombros ou a trece membros dunha familia mortos e colocados en fila...
Onde está agora o impresentábel do Valadés que utilizou a sua expulsión do BNG para laiar-se do mal que tratan a ese pobo. Onde están os miles de galegos que manifestaron pola guerra de Irak, acaso non había soldados españois polo medio? Non quedáramos en que podían convivir os dous estados? Non queda claro que ou se pacifica esa zona ou é un polvorin atroz a nivel mundial? As veces da noxo ser parte do xénero humano...
AS 5000 MULLERES NO ACTO DE QUINTANILLA E OUTRAS DIGRESIÓNS
Un en sonos desexou que o acompanhasen varias mulheres? Vai ti saber... pero o populismo barato de Quintanilla con tal da búsqueda do voto é patético. Fraga abriu o macroespéctaculo do festorrio gastronómico-eleitoral e os demais van detrás. Como poderian vender este acto aos insignes afiliados do BNG? Isto é progresismo (de esquerdas?). Agora o galeguismo gosta da garavata, as boas formas e directamente levar a xente como ovelhas ás urnas. Que dizer dos perto de 100 buses e comida que pagamos todos. O resto nin é debatíbel....
E que me dicides da iniciativa conxunta de PP e PSOE para que o bloque non levase unha iniciativa a favor do galego no Bierzo. O Dito somos un potencia en valados mentais e colonización castelán carpetovétonica. Noxo de novas contra a dignidade do idioma. A fronteira española veu despois, abandonémos aos falantes irredentes. Feito. Pero non nos enganemos, PP e PSOE a mesma merda é, como tamén o é o BNG que pacta até as zapatillas en Madrid, Santiago o co ínclito Orozco en Lugo, o mesmo que non quere unha Galiza Normalizada. Habemus cacique supostamente filósofo e na superficie político cutre e próximo ao cidadán...
E que me dicides da iniciativa conxunta de PP e PSOE para que o bloque non levase unha iniciativa a favor do galego no Bierzo. O Dito somos un potencia en valados mentais e colonización castelán carpetovétonica. Noxo de novas contra a dignidade do idioma. A fronteira española veu despois, abandonémos aos falantes irredentes. Feito. Pero non nos enganemos, PP e PSOE a mesma merda é, como tamén o é o BNG que pacta até as zapatillas en Madrid, Santiago o co ínclito Orozco en Lugo, o mesmo que non quere unha Galiza Normalizada. Habemus cacique supostamente filósofo e na superficie político cutre e próximo ao cidadán...
-XOGARÁ GALIZA A CLASIFICACIÓN MUNDIAL?
A lingua galega no concello de Chantada
Quere vostede ter un documento en galego no Corazón de Galiza? Pois apanhado vai. O señor secretario ou algún funcionario con odio interiorizado non lho farán fácil. Quere vostede ver a vida municipal normalizada en Galego? Pois vaia a Polonia a ver se hai sorte. Iso si, a coherencia lingüística de varios membros da lista do BNG ... ande eu quente e ríase a xente. Predicar e dar exemplo debe ser duro de integrar. A praticidade chega ao extremo de non normalizar a palabra Concelleiro por parte dos políticos do concello e seguir poñendo concellal, es que no se te entiende esto del gallego....
- "EL BNG Y EL GALLEGO..."
Duas notícias destes dias demostran como se quitou este partido de dereitas burgués a careta con respecto á lingua:
- Evitan e dilatan a edición do xenial Sempre en Galiza na nova norma da lingua portuguesa, "no vaia ser que te lo entiendan en Brasil". A NOSA LINGUA VIVE E FLORESCE EN PORTUGAL, dixo Castelao.
- O segundo feito é o apoio do BNG ao Xornal, feito en castelán e de recente saida. Con un par de...
Poderia-se entender que noutras conselherias como Industria o papel da Xunta ante Europa ou a empresa privada é pouco, pero chegar a uns pontos de mínimos co PSOE á hora de loitar por un futuro para a lingua é evidente. Cal é a política do BNG no goberno? calar ou delegar na Mesa o papel de poli mau. Onde están as escolas en galego tipo ikastola ou o xornal en galego. Por que non se aproveita o bipartito para sentar as bases de algo? Dos partidos españois non esperamos nada, pero dos pactictas ben se ven o que fan...
- Evitan e dilatan a edición do xenial Sempre en Galiza na nova norma da lingua portuguesa, "no vaia ser que te lo entiendan en Brasil". A NOSA LINGUA VIVE E FLORESCE EN PORTUGAL, dixo Castelao.
- O segundo feito é o apoio do BNG ao Xornal, feito en castelán e de recente saida. Con un par de...
Poderia-se entender que noutras conselherias como Industria o papel da Xunta ante Europa ou a empresa privada é pouco, pero chegar a uns pontos de mínimos co PSOE á hora de loitar por un futuro para a lingua é evidente. Cal é a política do BNG no goberno? calar ou delegar na Mesa o papel de poli mau. Onde están as escolas en galego tipo ikastola ou o xornal en galego. Por que non se aproveita o bipartito para sentar as bases de algo? Dos partidos españois non esperamos nada, pero dos pactictas ben se ven o que fan...
OS SUSÓNIMOS (bautizando aos famosos, do colega suso):
- Xosé Carlos Caneiro.......... X. Carlos Canario
- Unión Fenosa.................. Unión Penosa
- Touriño............................ torito
- Radio nacional...................... radio nazi
- Quintana........................ Quintanilla
- Os 40 principais.................. os 40 machacantes
- Méndez Ferrín................... Mendez serrín
- La Región.............................. La legión
- izquierda unida.................. izquierda undida
- gayoso............................... baboso
- Galiza nova..................... Paliza Boba
- Enrique Monteagudo............ Enrique puntiagudo
- El correo gallego....................... El zorreo
- Convergencia i unió................ conveniencia
- Centro dramático Galego............... Centro traumático..
- CCOO.................................. Concesiones obreras
- borbón.............................. bobón
- A. Santamarina.................... A.santamarrana
- A Nosa terra.............................. Nuestro terruño
estes son meus
- gloria empalago
- Psoe.............................................. Peidosoe
- Manuel Fraga.............................. Manuel Traga
- Diego Maradona........................... Diego Metadona
- galicia bilingüe.............................. galicia fachilingue